18/12/08

Comerç local i Web 2.0. Un exemple de bloc comercial: Botiga NUCS

Qui ha dit que un petit comerç ha d'invertir una morterada per a tenir presència al web? No calen grans pàgines ostentoses, plenes de menús, difícils d'actualitzar, i de vegades, moooolt cares.


El comerç Nucs, que té 2 botigues (a Sant Feliu i a Molins de Rei, de complements i roba interior respectivament) ha aprofitat una eina tan senzilla com un bloc de Wordpress per tenir presència a la Xarxa, i muntar un lloc web d'allò més cool, que per suposat admet comentaris. És a dir, des del comerç es vol fer xarxa amb els clients, el qual és molt bona senyal. Podeu fer una ullada a www.nucs.es/.

Ja fa temps que us repetim que no cal ser expert ni milionari per mostrar-nos a Internet. Només calen ganes! Ànim i molta sort, Nucs!

4/12/08

Innovant en màrqueting: Una empresa que fa aixetes sap com sortir a la TV sense pagar un euro !!

Els fabricants d’aixetes també aprofiten les plataformes digitals per promocionar-se, i sinó mireu el que ha fet Standard Hidráulica, una empresa que forma part del clúster de fabricants d’aixetes i empreses auxiliars del Baix Llobregat i Vallès Occidental.

L’empresa va fer un anunci protagonitzat per una model molt coneguda com la Laura Ponce, el va publicà al seu web i en revistes especialitzades.

A partir de llavors alguns dels programes més coneguts de la TV han parlat de la campanya publicitària, del producte (aixetes) i de la marca (Clever). Programes com Buenafuente (La Sexta)



Corazón (TVE)




o Ana Rosa (Tele 5)




Tots han parlat de l'anunci i fins i tot del vídeo del rodatge que l'empresa havia penjat a You tube.

Aquesta empresa ha utilitzat una estratègia de màrqueting ben definida, tenint en compte les noves tecnologies, les noves formes de comunicació, els gustos dels consumidors/espectadors i les emocions …

Una nova manera de fer marca!!